onsdag 21. november 2012

Ohh happy fiskepinne middag!!!

Oh jes, siden jeg er husmor av dimensjoner var det i dag fisk på middagen!! Siden fantasien min ikke er super stor, og vi egnelig helst bare spiser laks, var dagen kommet til fiskepinner, raspa gulerot, smelta smør og poter. Ikke den helt mest spenndene middagen, men det duger!!!

Dvs, jeg trodde det dugde... Den der jenta jeg er mor til. ho er litt sær vet dere, så neida, etter å ha slikket litt på en fiskepinne bit, så kom ho frem til at det var faktisk så vondt, så kvalmt at ho faktisk holdt på og dø fordi ho ikke fikk puste!!! Selv om jeg lokket med spilling etter maten, eller litt pepperkakebaking, så var dommen klar!! Jenta skulle ikke ha middag!!

Jeg gir opp der der!! Jeg tenker, at en vakker dag, så må selv ho skjønne at det er ok å spise middag!! I følge ho lager jeg bare ekle, rare ting som ikke er spisende, men jeg er veldig sikker på at hadde  Eyvind Hellstrøm kommet og sett en ukes meny hos oss, så hadde han godkjent den på flekken!!! Så hvis dere lurte-det er Thea som er sær ikke mor!!!

Ellers i dag har vi forsovet oss og dagen begynte derfor ekstremt dårlig!! Sånn typisk. Kine, kan du kjøre Thea i bhg, jeg rekker det ikke. (Kine sovnet så klart igjen) og så kom Thea ned maaaaammmmmaaaaa, hvor er paaaapppa!! Og vips og tut og kjør, litt krangling om dagens klesvalg så endte vi i bhg!! På vei hjem, skulle jeg bare stoppe og si hei til en gammel nabo, Aina. Men du vet, der klarte jeg og surre bort nesten hele dagen min!! På bare fjas og vas! Men hyggelig var det!


Når jeg kom hjem var det bare og kaste seg inn i "prosjekt bad oppe". Kvelden i går brukte Kjetilsen og jeg på og skru sammen ett Ikea skap som vi skulle ha der inne for og lage mer plass til håndklær under vasken!! Jobben min i dag var så klart og rydde og gjøre det pent og vakkert!!! Som du ser på bildene, så er det ikke store badet vi har oppe og det er faktisk rosa fliser!! Men rosa fliser gjør faktisk ingen ting!! Nå som vi har fikset det til så vi har plass til håndklær og tannbørster så vil jeg nesten kalle det tilnærmet perfekt!! Når jeg bare kommer igang er det og begynne med skapene på badet nede for og få bedre plass, og da er det faktisk muligheter for dere får se bildet av det også!!!

Men nå må jeg gå, svulsteRenate maser om at jeg må spille litt ordspill, og når madammen kaller må man vel bare svare?????

Kos deg!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar