mandag 17. desember 2012

Hei igjen!

Ja nå var det lenge siden dere, og hohoho, nå er det snart jul!!!

Jeg har ikke så mye og fortelle om!!! Livet går nå sin gang. Jeg er passelig høygravid, vært inne en tur på sykehusetmed litt premature rier, mye til legen med konstant migene, og ellers hormonell, tjukk og jævelig!! Jeg har heldigvis fått påvist at jeg IKKE har svangerskapsdiapetes iallefall!!! Så man skal aldri si at legebesøk er for ingen ting!!!!

Ellers er jeg pesemist til tusen om dagen og akuart passelig nedfor!!

Vi har en femåring som har seg diskotek når ho skal legge seg, er morragretten til tusen når ho står opp, nekter for det meste og spise, og smatter noe sinnsykt når ho endelig gjør det!! I tillegg har jeg fått brev om at ho skal skives inn på skolen. Og jeg lurer på hva iallverdens om har skjedd,for disse fem årene har gått grisefort!!!

I en alder av snart-jada det kommer nærmere og nærmere, 30 så har jeg jo funnet meg den drømme mannen! Han er bare snill, god, søt, kjekk, nusselig, en jævel på og måke og i det hele tatt! Nå som vi i tilleggg har kjøpt oss drømmeshuset så har vi gledet oss stort til og feire jul sammen her! Det gikk så klart i vasken. Siden jeg er dyr i drift, så må mannebeinet bruke jula på og jobbe på rigg!!! Jeg synes det er helt forferdelig. Er nå tre dager til han drar og jeg vil bare grine!!!!!!

Lørdag som var skaffa vi oss barnevakt på dagen, slik at vi kunne ha oss en skikkelig kosedag. Vi skulle på kino og se hobitten. Veel, det gikk også i dass.. Pga været kom vi ikke avgårde, og jeg brukte dagen på ingen ting mens Kjetilsen skuffet for liv og fedreland. Vi hadde heldigvis laga oss indisk mat som vi skulle kose oss med, men det smakte helt for j... Så joda, hele dagen blei bare piss. Søndagen bare regnet det, og det gjorde humøret mitt au!!!

Hell i uhell var kinoen så snille at vi fikk refundert billettene, og i dag har vi fått en nabo til og se etter Thea og vi prøver igjen!!!
I morgen har helten tatt seg fri så han kan hjelpe meg og handle og gjøre reint, for han reiser fra meg på torsdag, og blir erstattet av mora hans som kommer og skal være over jula. Jepp, kjenner jeg ser frem til jula!!!

Nå holder vi på og gjøre oss klare til å gå på nissefest. Noe som burde være hei ho dødsgøy, men neida... Du skjønner nisssefest bestyr nissegrøt og når man er ekstremt kresen så sier det seg selv at da er det nestne ikke vits i å gå på noen fest... jajaj, nå har jeg bestikket ungen med å bli sminka, så jeg får holde det jeg lover!!!

Over å ut!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar