torsdag 15. november 2012

Hurra!!! Jeg er på nett!!

Ohh jes, endelig, Vi er på nett i heimen!!! Nå har vi bodd i huset i 4,5 måneder og først i kveld har vi tv og internett!!! Så det trenges jo en skikkelig oppdatering! Og det kommer, sakte men sikkert!! Er jo bare så mye og fortelle. Ikke godt og vite hvor en skal begynne!!

Jeg kan begynne med hus!! Vi er nemlig i hus!! Det meste er egenlig på plass, har litt små prosjekter her og der til en hver tid, men sånn er det vel når man har ett stort hus!! Prosjektene som vi driver med nå er og gjøre ferdig barnerommet, ny tvbenk og bord på loftstua, og litt veggpynt i gangen!! Skal få tatt litt bilder etterhvert, så dere kan se hvordan vi har fått det! Jeg er utrolig fornøyd med hvordan ting er blitt inni huset!!
Ute er en anna sak, den kommer vi tilbake til når det blir vår og sånn. Den er blitt nedprioritert i år for og si det sånn!!!
Ellers, så trives vi veldig!! Her på Lillefjell er det virkelig godt og bo!!! Thea stor trives, og har fått masse venner!!! Og Vi voksne har også funnet oss noen og henge oss i sammen med. SÅ ting er virkelig toppers!!

Så var det vel på tide med en oppdatering når det gjaldt magen også!!  Inni magen vokser det og gror ei lita jente!! Navnet på prinsessa blir Nora Tomine og forventet nedkomst er 10 februar! Og vi gleder oss alle tre!! Jeg savner kroppen min, men det er kanksje ikke så rart? Er akkuart passelig sprekkeferdig!!!

Men jeg må drive litt hardbarka oppdateringer på denne dataen, kommer sterkere tilbake!! Ha en super fantastisk kveld!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar