onsdag 27. juni 2012

I dag får vi huset hurra!!!

Jeps i dag får vi det!! Helt uoffesielt så klart men dog!! Fra og med i kveld kan jeg liste meg inn (etter jeg har låst opp døra helt selv)!!! I morgen begynner vi og male!! Marianne og mamma kommer fra morraen og hjelper meg, også kommer de av gutta boys som kan når de er ferdige på jobb!!

Noen dager siden jeg har fått bloggen, og grunnen har så klart vært shopping. Ikke etter veldig spenndene saker og ting, men typisk maling og den slags!!

Men litt andre ting har vi jo rukket! Vi har feks vært i bursdag til verdens fineste Jonathan!!  Jonathan og Thea er ekstremt glad i hverandre! Når de kommer er det klemming og kos og de vil helst være sammen hele tiden!! Har til og med fått tatt bilde av Jonathan og onkel!! Var en kjempe koselig bursdag med masse gode kaker, kaffe og brus og masse hyggelige mennesker og snakk!!!!

Før vi skulle gå i bursdag blei vi sittene på youtube her hjemme! Og Thea fikk sett en video av atte katte noa som gikk på barnetv da vi var små! Det synes ho faktisk var veldig gøy, og satt helt oppslukt hele episoden!! Og sitte med pappaen sin og se tv er noe av det beste Thea vet, ho maser etter det støtt og stadig! Om de to ikke kan se film fra dataen osv!! Skikkelig pappa jente til tider!!!

Kommer en oppdatering til seinere i dag.. Må bare finne laderen til kamraet mitt...  får ikke lastet inn bildene av den fine turen Thea og jeg hadde i går!! Snakkes godt folk!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar