fredag 22. juni 2012

Hurra jeg har funnet kameraet mitt!!

Jeg tror jeg er forelska!! Ja tenk, mer en vanelig og denne gang ai vaskehjelpa!! Hver 14 dag kommer ei super søt dame og vasker for meg. Jeg har ett sånn ett bitte lite stressproblem, så jeg vaskehjelp for og at jeg skal slippe og stresse!
Iallefall, for tiden er det sånn ca levende kaos i heimen, Det er flytte esker, både tomme og fulle alle veier, og det står en oppvaskmaskin på stuegulvet.. Så ja, KAOS!
Men i dag har Ineta vært her, og det lukter godt og det er fint og reint alle veier der ho kunne komme til!! Fantastisk!!!
Og takket være at jeg måtte ta en ryddings før ho kom så fant jeg foto kameratet mitt også!! Og det var bra, for jeg har vært på shopping og på Rema1000 fant jeg denne tøffe boksen!!

Var gratis hvis jeg kjøpte kaffe, men jeg fikk nå mast meg til og kjøpe den for 15 kroner!! Jeg har kaffe maskin, og tror det eller ei men går ei pakke med Zortega kaffe oppi denne boksen!! Så denne blir veldg morro og ha ved kaffestasjonen på det nye fine kjøkkenet mitt!!!

Nå er det under ei uke til vi overtar!! Jeg er mega spent!! I går var vi og signerte lånepapirene, fikset forsikringer og diverse styr! Så nå begynner vi og bli klare!!!

Er jo veldig redd for at vi ikke får gjort alt det vi skal få gjort på den uka vi har til og pusse opp, men prøver og tenke at vi kommer i det minste fremover, så får vi ta litt innimellom!!!

Har vært hos legen med minien i magen, og han synes jeg skulle holde meg borte fra hele opppussingen.. Vet ikke om det går, men skal prøve og ikke gjør alt for mye iallefall.. Føler bare vi trenger alle de hendene vi kan få! Men blir vel at jeg blir kokk og barnevakt! Og at jeg er arbeidsformann og komanderer de andre!!!

Fikk foresten telefon fra sykehuset i går, og om ei uke skal jeg på UL med lille-hull-i-gummi! Gjett om jeg er spent. Skal lurer på om de finner noe inni der, eller om det hele bare er innbildning??? Sånn er det vel med ett frø i magen, man får en trilliard tanker!!

Jaja, nå må jeg være litt god mamma her. Thea er hjemme fra bhg med litt klein mage og vil ha mammakos!!

Snakkes!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar