lørdag 23. juni 2012

Helg!!!

Ja nå er det helg her i BamseBrakarsvei!! I går begynte vi helga med besøk ho Marianne og Asbjørn. Vi hadde aldri vært på besøk der før, så vi gledet oss så klart litt ekstra til og se hvordan de hadde det. Og de hadde det knall fint!!! Asbjørn disket opp med skikkelig god grillmat, og Marinne bakte ett så sinnsykt godt foccatica brød at jeg var stapp mett i flere timer!! I tillegg hadde de grilla banan med sjokolade til oss, og alle som kjenner meg vet at jeg er mega dessert jente!! Jeg var i himmelen!!
Thea fikk gå tur med kaninen til Marianne, gjett om ho synes det var gøy?? Kaninen var ikke veldig villig til å gå på tur, men Thea tvinget den etter beste evne!!

Nå tiden var moden for at lillemor MÅTTE sove.(ikke ville altså) Blei ho lagt i gjestesenga til Marianne og de, og vi voksne koste oss med snop, litt godt i glasset, masse prat og musikk!!!

Det og være gravid på sånne kvelder er noe herk! Jeg var både røyk sugen og vin sugen! Men, jeg har ikke lyst å øddelegge ungen før den har kommet ut;););)

Jeg er ekstremt gravid om dagen kjenner jeg. Jeg er sur og sinna, og vil helst bare være i fred og jeg blir helt ør i hode fordi jeg føler vi har så sinnsykt mye og gjøre frem til flytinga!! I dag har jeg pakka ned skapet mitt og Thea sin kommode, i tillegg til at nesten alt i stua er ferdig, bodene er ferdig, nesten hele rommet til Thea, så det begynner jo virkelig og komme seg, for all del. Tiden løper bare så fort plustelig!! 

Så Kjetilsen min, vis du leser bloggen min så kan jeg jo bare si, at jeg elsker deg masse og er veldig glad for at du holder ut med meg!! Det er bare sju måneder igjen!!!! hihi, strengt tatt så holder han ut med meg hele tiden og det er ganske imponerede hihi!!!

Nå er det lørdagskveld her, jeg har funnet frem jordbær og fløte, og masse snop som nå skal på bordet også skal vi kose oss!! Vi har hatt den konge middagen i dag foresten, sopp og løk stuing, hjemmelaga saus,oksesteik, og rosemarin båtpoteter og brokkoli!! Jaaamii!! Godt vi skal ha rester i morgen!!


Snakkes nok snart!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar