mandag 18. juni 2012

Halloen!!

Skrøyt jo på meg at jeg skulle legge ut bilder fra både det ene og det andre!! Men tror du ikke at sommerfesten var dagen før? Pluss at jeg har tustet vekk kameraet mitt.. Pokker!!
Men livet går nå videre selv om!!

Jeg har fått bakebollen fra frubull!! Og det var søren meg knekk i den;( Så nå styrer jeg med retur!! Betaler ikke før en ødelagt var;)

Ellers har jeg brukt helga på Evje sammen med storfamilien min. Kjetil var i Kongsberg og hjalp svigermor(var knallfint å få han hjem igjen i går!!) Vi har kosa oss, og hørt på regnet som har drøppet på takene!! Folk kan si hva de vil, men regnvær er deilig!!!

Flytting nærmer seg og jeg driver og småpakker litt hver dag. Overtagelse av katten skjer også snart, så i helga kjøpte Thea og jeg kattedo og litt små ting!! Kommer til og bli så artig!!

Ellers, er jeg ufattelig overasket over at den babyen som er inni meg er sånn ca 1 cm og lager så sinnsykt mange plager! Bekkenet er på tur, og jeg er mye kvalm. Men men, det blir nok bedre!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar