onsdag 13. juni 2012

God morgen!!

I dag blir det full fres!!!
  • En tur til legen
  • Handle noen pølser
  • Dra på sommerfest
  • Hente noen pakker
Så i kveld eller i morgen blir det plustelig en oppdatering med nye bilder hurra!!! Kan jo vise dere ett bilde da av noe jeg har kjøpt!!
Nemlig ett familie tre, i wallsticker!! Dette har jeg faktisk hatt før. Koster egenlig 900 eller noe, men var satt ned til 150. Og dette er stort!! Så hører det til rammer, som du kan feste bilder inni!! Nå som det var på tilbud tenkte jeg at dette måtte jeg ha!! Det er ufattelig fint!! Og skaper ett flott liv på den veggen hvor det blir!!! Så kjenner jeg gleder meg masse til og settte dette opp!!

Doktor timen i dag blir spenndene!!!! Egenlig så aner jeg ikke hva som skjer der i dag, for det husker jeg ikke!! Men han skal sikkert finne ut om jeg er gravid eller ikke og finne termin på meg! Så da blir det morro om den terminen han setter stemmer på den jeg har funnet ut av meg selv;)

Lurer veldig på hva slags kjønn jeg før! Jeg har en gutte følelse!! Så da er det i gang igjen med og tenke  guttenavn!! Forslag???

Foresten så fikk jeg katten!! Men, får ikke lov og kalle han Frank Jesus. Det synes jeg er veldig trist!! Men har tenkt litt på Tullerusken, det heter jo ugla til Ronny i Harry Potter, og den ugla er spinnvill!! Litt sånn overgiret!! Og det ser jeg for meg at den kattungen også er!(Iallefall frem til vi knekker nøttene på den.)

Nei jeg får hoppe i det, er litt morra kvalm i dag, men må prøve og få i meg bitte litt mat før jeg skal ut og farte!!
Ta-ta, vi snakkes seinere!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar