tirsdag 12. juni 2012

Furt furt!!

Jeg har funnet meg en Frank Jesus!!! Har du sett noe så nusselig!! 8 uker gammel hannkatt, og bare såå fin!! Blir sånn akkurat midt i mellom langhåret og alt!! Jeg trodde Kjetil og jeg var enig om dette... Så vi gikk og så katten, og jeg falt pladask!! Og nå sier Kjetil han ikke vil.. Å jeg er såå forelsket!! Lille fine Frank Jesus!! Sukk sukk sukk!! Jeg vil bare grine helst!!!

Foresten er det tøft og være gravid igjen-- Er ikke noe i formen om dagen. Vondt i magen, ryggen lårene.. Var det sånn bekkenet begynte sist? Husker ikke ei gang... Er bare uggen og kjip i formen. Husker så lite fra sist jeg var gravid.  Husker bare jeg for det meste suttra!!

Vi var innom huset i går!! Og på nabo bli kjent tur!! Vi var inne hos de vi har kjøpt huset av(kongehus de har ordnet seg nå-wooow) og fikk kaffe og en god skravvel om overtagelser osv!!
Og så var Thea og jeg nede hos en anna nabo, så på katter og skravlet!! Og Thea fant fint tona med de ungene, og vips så var de bare i lekeparken og lekte!! Er jo helt fantastisk!! I de to nærmeste husene er det to jenter på akkuart Thea sin alder!! Pluss henforbi og over veien og litt sånn!! Så er masse fine unger ho kan leke seg sammen med!! Jeg ser virkelig lyst på dette!!(noe jeg virkelig må, for hører så klart at det nå er enebolig til slags på Jusvik-hvor jeg aller helst ville bodd.) Så jeg tenker ikke på det!!

Men så var det Frank Jesus da!! Hvordan skal jeg få overtalt Kjetil igjen??? Er det noen som har noen gode tips?????

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar