tirsdag 12. juni 2012

Hei og hallo!!

Dagene går så fort noen ganger, dagen i går var en sånn dag!! Var og gikk tur med Lise, avleverte ett servise, spiste litt mat og vips så var jeg på sommeravsluttninga med fagforbunndet, før det var hjemme og sove!! Så jeg opplever at tiden flyr!!!

Dagen i dag skal brukes på og levere noen brukte saker og ting til Kontakten i vennesla, før Reno og co har invitert oss på familie dag hos mamma og pappa! Så da blir det vel full fres og mat og kos der;)

Jeg kommer foresten ikke over at jeg har en baby på størrelse på ei pissemaur i magen heller. Det er bare veldig veldig rart!!! Kan liskom ikke tro det, det føles nesten som juks!
Jeg tenker på sånne sære ting, prøver og huske tilbake. Når var det jeg kunne høre hjertelyden osv??? Og når jeg gikk gravid med Thea, hadde jeg ei ikke hyggelig jordmor, og gikk heller til legen min hver 14 dag. Hva med nå???
Lurer på hva slags jordmor jeg skal ha, legen jeg hadde har sluttet. Off, var litt masse og tenke på hihi!!
Var og kikket på baby tøy på HM i går, måtte liksom bare se, hva er moten på gutte og jente tøy nå? Jeg er jo aldri og ser på baby klær!! Og herligfred og lite det er!! Sånn skikkelig microskopisk!! Ikke som den lange jenta mi som bor uten for magen, for ho har vokst!!!
Synes det er så gøy at ho gleder seg!! Det er super stas!! Sånn ser foresten babyen min ut nå!! Ser ikke ut som noe baby ei gang!!!!
Jaja, så lenge babyen vokser så vokser vel tankene mine med???

ha en super dag!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar