søndag 10. juni 2012

Helga er over;)

Og for ei helg det har vært!!! Massevis av tinger og tanker har skjedd!!!

  • Vi har feks fått solgt leiligheten!! Hurra og ferdig med det!! Vi trenger ikke sitte med over 5 millioner i gjeld. Nå er det bare og få flytta!!
  • Vi har fått tegna ferdig kjøkknet!! Hurra-nå er det bare og rive det gamle og sette inn det nye.. Ja, må vel kanksje ut på ikea og plukke det og dritt også??
Så har jeg laga masse god mat, og det må jeg skryte bitte litt av!! Fredagen var vi på sommerfest begge to, så da var det ikke mat i heimen, men vi hadde deilig hjemmelaga kylling tikka masala på lørdagen!! Og laga det fra bunnen av var kjempe gøy, og ganske lett!! var tomater, krydder, eplejucie og andre rariteter!! Oppskriften, er den som de viste på sommertid på tv2. Når jeg skal lage dette neste gang-for det skal jeg, så tror jeg at jeg vil prøve og dobble tomatsausen, og drite i nøttene!! Men uten om det var maten super god!! Jeg forsatte i dag søndag med og være ultra huslig!! Maten i dag var kyllingfrikase som var laget med kylling filet!! Dette var skilleig mettene, og veldig mye, så blir nok mat i en del dager til!! Men det var skikkelig deilig!!
Om du tror det eller ikke, så gjør jeg andre ting en bare og lage mat!!! I dag har jeg feks tatt med meg familien min på tur i baneheia!!  Kjetil og Thea var veldig opptatt av dyrelivet!! Var vannvittig masse snegler ute på tur i dag, og de skal pekes på, taes på og snakkes om så klart!!!


Vi labbet ned til Ravndalen, og koste oss med mat og drikke!! Vi hadde med flattbrød og fenelår, saft og kjeks og koste oss masse før regnet kom tilbake og vi måtte søke tilflukt under ett tre!!

Så gikk vi opp til farmora og farfaren min!! Der er det alltid så koselig og komme og drikke kaffe!! Farmor og farfar synes det er koselig når vi kommer og de er jo en drøm og være sammen med-spesielt for Thea. Ho triller de rundt alle veier!!!

Så som dere skjønner så har helga mi vært veldig fin sammen med den flotte familien min!!
                            Fant foresten ut en anna ting i helga.
I februar blir jeg tobarnsmamma!! Blir koselig det. Men tror jeg er litt i sjokk enda!!! Var ikke meninga at det skulle komme ut så offentlig, men jeg klarer ikke holde meg!!! Så nå fremover blir det ikke bare fjas og vas om flytting og opppussing og interiør. Hehe, nå blir det en heil haug med baby snakk også!!

Thea vet ho skal bli storesøster og ho gleder seg masse. Kjetil gleder seg også. Så dette kommer til og bli heilt topp!!!!!
Hipp hurra for posetive tester;)

3 kommentarer:

  1. :D Så det er ikke bare jeg som er dårlig på gode nyheter, haha
    Høres ut som om dere har hatt ei flott helg - skjønne gjengen min <3

    SvarSlett
  2. Heheh, du bare smittet meg bare litt ser du mamma;) Så nå var det vanskelig for meg og holde kjeft;);)

    SvarSlett
  3. åååå så gøy :) GRATULERER :) :)

    SvarSlett