torsdag 7. juni 2012

Hiv og hoi!!!

Dagen i går var jo artig!! Var vising på leiligheten, så dagen gikk med på og flekke og pusse styre og stelle. Passe på at ingen blomster var døde og at det ikke var rot i skittentøyskurven!! På visning må man ha det på stell!!!
Og mens visninga skulle være, tok Kjetil med seg meg og Thea på resturanten Mississippi. Der har de sør-stas-mat, og Kjetil og jeg gikk forbi der når vi hadde vært på bankmøte. Så ut som de hadde spenndene mat, så det ville vi prøve!!!
Maten var veldig god, og jeg synes ikke det var veldig dyrt heller:)

Thea synes jo det var litt kjedelig og sitte og vente på denne maten, så ho tok bilde av meg og sølte ut colaen sin og sånn!! Ho hadde gledet seg helt fra morningen til at ho skulle på resturant og spise kyllingfilet og få is av kokken! Så da blei ho litt vimsete!!

Visninga gikk ikke så bra om vi hadde håpet... Kom bare en på visning, og når den beskjeden kom, var det to sluk-øra voksne og ett hyper barn som tustet mot bilen:( Selvfølgelig er det ikke så mye i familien Haugen/Anundsen som ikke skjer uten ett snev av dramatikk...

På vei over gjerdet mot parkeringsplassen, klarte Thea så klart å fly på trynet. Rett på snørra og litt skrubbiser og blåmerker. Men alt i alt gikk ting veldig bra! Merkelig at ho kan være så pipete, men når det først gjelder er ho tøffere enn toget!!!!

I går fikk jeg endelig bestilt den ukes menyen jeg skal ha på det nye kjøkkenet mitt!!!
Her er den flotta tavla!! Jeg hadde så flaks! De har sluttet og selge denne, men jeg fant en forhandler i Trondhjem som hadde funnet en ekstra en i pinsa!! Så nå er den på vei til meg i posten!! Hurra!!!

Dagen i dag har til nå gått med på å holde visning!! Jeps, var megler for en time! En artig opplevelse! Heldigvis var det ei hyggelig dame med ei hyggelig venninne som kom og kikket! Så det gikk bra, og de har lagt inn ett skambud alt. Får bare håpe det blir økt med en del penger i løpet av dagen;)

Seinere i dag kommer det noen og henter prinsesse møblene til Thea, og pengene de skal ho spare og kjøpte stasj til det nye rommet sitt for!!

Thea og jeg skal lage middag sammen også!! Stekt middagspølse, hjemmelaga potetmos og sopp,løk og squasj grønnsaker!! Nam nam! En deilig måte og spise pølser på!!
Og mens jeg venter på at Thea mor skal komme hjem fra barnehagen, skal jeg nyte bladet "allers beste husmortips"(de var utsolgt i butikkene, men jeg fikk tilsendt ett fra forlaget hurra!!!, Det er kjempe stilig, retrostil på forsiden og alt) se på husmor tv, og leke meg på internett!!!(oppi alt dette skal jeg sove bittegrann så jeg kanskje jeg blir kvitt den bankene hodepinen også? Kronisk hodeverk suger noen ganger mere enn andre ganger!)

Ingen tvil om at livet er godt for de gale!! Over og ut!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar