mandag 4. juni 2012

Dagen i går virkelig i ett!!!

Først var det avgårde og få fylt benisin, før vi skulle møte den kjæreste Lisemor på cafe! Vi var litt tidlig ute, så vi parkerte på Eg og labbet igjennom baneheia ned. Sa fikk vi oss en liten tur også!! Var så flott vær da vi gikk, og vi måtte jo sette oss ned og betrakte litt natur;) Også fant vi en halv trillion med skikkelig store kongler. De tenkte vi at vi skulle spare, male med gullspay og bruke som pynt etterhvert:)

Vel nede på cafeen var det virkelig godt og se Lise!  Er liksom ikke helt det samme når man har barn med og som stjeler litt av halloo-vi vil skravle om det som opptar oss tiden.. Men sånn måtte det bare blir nå som det er streik!! Var iallefall veldig godt og se henne igjen!
Thea var veldig fornøyd med den cafeen iallefall!!!  Må være tidenes flotteste kakao der!

Selv om jeg noen ganger blir litt sånn, å nå burde ho komme seg i barnehagen før jeg blir helt tullete i knotten. Så liker jeg og være sammen med lille jenta mi også!!
Ho er rett og slett mitt Guds-under!!
Når by turen var over(noe den blei ganske kjapt, jeg er ikke helt i form om dagene, så tåler litt lite.. Hode var på eksplosjons nivå etter en halv time liksom)

Så gikk turen opp til farmor og farfaren min!! Der får Thea oppmerksomhet så det bugner!!! Og ho får så klart alt ho peker på!! Feks, vaffler, hello kitty sukker pakke, tilaltelse til og "stelle" både farmor og farfar, med krem og parfyme med ekte barbie duft, greiing av hår og komandering!!! Men tror de koser seg veldig sammen!!
Jeg stakk av litt, og var og hentet noe brukt barbie utstyr jeg har kjøpt på sånn kjøp og salg side på facebook. Det var helt perfekt!!

Så var det hjem og spise en kjapp middag, før vi tura i vei opp til huset, og fikk målt kjøkkenet!! Også var det til Ikea, og begynne og planlegge kjøkkenet!! Så her er det forløpige resultatet, mangler vasken da, den klarte vi ikke sette på hehe, så den kommer, den skal være under vinduet. Og jeg har lyst på litt vetrinedører der hvor det er overskaper. Men dette må vi sjekke ut om går seg til!!! Det begynner iallefall og ta form og det er veldig veldig gøy!!!

Nå i dag skal jeg bruke dagen på å vaske og rydde, i morgen skal det være visning her!! Jeg er så ufattelig spent. Håper virkelig vi får ett veldig kjapt salg!!!

Jeps, men da må jeg inn og ta noen bilder av rommet til Thea, vi skal prøve og selge unna prinsesse møblene hennes!!
Take care:)

2 kommentarer:

  1. Det kan tenkes jeg kjenner ei som vil ha prinsessemøblene for en rimelig penge:) send meg noen mms-er og priser så skal jeg vise henne.. Det er ei som har ei MINI-prinsesse som skal få nytt rom ser du:) FIiiine kjøkkenet og fiiiine jentene! KLEM

    SvarSlett
  2. Cecilie, det ligger på facebook!!! http://www.facebook.com/media/set/?set=oa.366593910073884&type=1

    SvarSlett