torsdag 31. mai 2012

Kvelden brukes på noe så lekkert som tapet-fantasering!

Endelig har Thea mor sovnet helt!! Ho sover dårlig for tiden, noe som resulterer i at ho kommer ut fra rommet og senga si sånn ca en trillion ganger i løpet av kvelden bare for og si noe.. Som så klart er totalt uviktig!! Og når ho sover dårlig, ja så er det ingen tvil om at ikke humøret hennes er helt på topp hele dagen!! Her ser du bilde fra når jeg sa at ho måtte rydde rommet sitt, så skulle ho få en is:)
Men, det må sies, ho skifter jo som vinden, så vips så er ho blid!



Ellers har jeg brukt ca halve kvelden min på være molefonken, jeg er så kjesken!! Hadde fikset meg ett stort fat med meloner, men off nei iikkk var jo ikke det jeg hadde lyst på likevel!!

Så da sendte jeg den supre mannen min på butikken!! Han er ganske fantastisk!! I tillegg til at han husket og kjøpe tøymykner og oppvaskmiddel, så fikk jeg jaggu meg både fenalår OG chips med souercream og ønjen som jeg liker og si! Bare sånn bittelittegranne skryt, er ikke Kjetilen min fin vel??? Tenk at vi snart har vært i sammen i ett helt år, og jeg blir sånn ca bare mer og mer glad i han! Han må rett og slett være den mest perfekte mannen for meg! Og nå har vi kjøpt hus og skal bli gamle sammen og alt mulig kliss! Dette blir flott!!!!

Har dere foresten smakt isteen fra Dolce Gusto??? Jeg har såå dilla på denne!!Tre fire isbiter og vips så snakker vi jammi jammi jammii!!

Men iallefall, nå sitter jeg her med datamaskinen min og kikker og ser på interiørsider og driver med harbarka tapet fantasier!! Jeg vil ha tapet på den ene kjøkkenveggen i det nye huset, men det er søren ikke bare lett og finne! Jeg vil ha blomster, men må være litt nøytral samtidig som den skal skille seg litt ut fra veggen! Off nei virkelig ikke lett, men nå har jeg funnet en da, og den liker Kjetil også!! Lyst og se???
Så her er den!! Den er fra Borge. Den er sikkert skitdyr, og ultra vanskelig å få tak i, men litt må vi vel lide for skjønnheten???

Men, nå har jeg faktisk spist opp både fenalår og chips, isteen er drukket opp, og jeg har lest ut Harry Potter boka mi..(Jada, jeg er sånn helt sprø Harry Potter fan, tror jeg har lest bøkene fem, seks ganger eller noe sånn) Så er vel streng tatt på tide jeg finner senga!!
I morgen kommer Liv på ett lite lunsj besøk, og Marianne og Asbjørn kommer bort en tur på kvelden!!! Oppi alt besøket blir jeg jo pent nødt å steppe litt.. Med all den chipsen og isteen og dritt og lort i kveld så har jeg vikrleig ikke noe valg!! Jeps, men da var det over å ut!!
Hadde foresten vært hyggelig om dere orket legge igjen litt komentarer når dere først tar dere bryet til og lese hverdagspisset mitt!!

Nuss og klem og kliiiiss!!

PS: Jeg har vært røykfri i hele dag!!!

3 kommentarer:

  1. Hærlighet ... du e go, en heil røykfri dag, så flott. Husk at detta er den første dagen i resten av ditt liv. Åhh e vil au slutte, rart at e ikke har klart det i grunn, jeg kan da virkelig være sta om jeg vil.... vil jeg ikke nok kansje??????
    Klem til deg og Thea-tuppen <3

    SvarSlett
  2. utrolig god lunsj var det :-) selv om heine greide å søle ut et helt glass med melk

    SvarSlett
  3. Hehe, plutselig Lilian, så er du i gang du også.. Var det der med å bestemme seg bare. Jeg sliter ikke med røysug egenlig, men jeg bare savner å røyke.. Det er liksom litt kjedelig å ikke røyke!!

    Og Liv, var super koselig med besøk av dere!! Og melk kan vaskes vekk-nada stress!!!

    SvarSlett