torsdag 31. mai 2012

Hva skjer a Baggera???

Her skjer det nemlig, at hode mitt har totalt klikket muligens. To dager etter hverandre har Liv trimmet meg i lysløpa på Tveit, og tror du ikke jeg stod opp i dag morgen og steppet en halv time??? Jooda, dette er trim dronninga si!!
Generelt har jeg begynt ett nytt å bedre liv!!


  • Jeg har blitt flinkere til å bevege meg!!
  • Jeg sluttet og røyke!
Mer enn det kan da umulig være vits i?? Synes disse to tingene er hardt nok jeg!! Siste røyken hadde jeg i går kveld, og bevege meg begynte jeg med for tre dager siden, så dette lover godt!!!

Foresten, har jeg nevnt at jeg gleder meg til å flytte?? I går fant jeg endelig den slagbenken jeg skal ha på kjøkkenet!!
Jeg har egenlig funnet ett drøss med benker, men ting koster penger og det er ikke alt jeg rett og slett har penger til!! Men denne var til en fin pris på jysk. Så den går jeg for!!
Så er planen videre der, ett gammeldags spisebord, som så klart skal hvitmales, og to enkle stoler!!! Er mye og henge tankene i, når en tenker på oppussing iallefall!!

Foresten er jeg en akkuart passelig dårlig mamma om dagene.. Jeg får ikke med meg en dritt!!!! Nå fikk jeg vite at Thea sin barnehage også streiker. Ho har hatt fri hele uka, så jeg har ikke tenkt noe på det! Men i dag når jeg hadde tenkt og sende henne, så kunne jeg bare glemme det!! Snakk om supersløv mamma!!
Kanskje jeg egentlig burde forandre punktene mine til å også inneholde
  • mindre sløv mamma.
Men jeg vet seriøst ikke helt om det virkelig går an!!!! Jeg tror Thea bare må leve med meg! Ho synes foresten det og leve med meg er sånn akkuart passelig stress om dagen. Det veksler veldig mellom at jeg er veldig flink til å lage middag, vis jeg bare kunne dritt i salaten. Eller at jeg egentlig bare er på jakt etter henne for å drepe henne, Eller at vi ikke er snille med henne fordi vi henter henne inn til middag!! Når man er fire og ETT HALVT år, (må ikke glemme det halve) så setter jo så klart trassen i for det fulle!!! Men på ett anna vis, så vill jeg ikke hatt henne noen tingen anderledes for bedre jente skal du leite lenge etter!!!!!

Så sånn har jeg det i skrivende stund!! Nemlig, pluss jeg er litt svett, tror jaggu meg jeg skal hoppe i dusjen!! Håper dere alle får en super flott dag!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar