tirsdag 29. mai 2012

Hurra hei å hopp!!

Da var vi vel tilbake fra virkelig herlig pinsehelg!! Hele slekta var samla på Evje, og været var virkelig strålende!! Vi koste oss i det solværet, lå konstant og svetta i bikini!!
På lørdagskvelden tok Reno og Kjetil en tur på sykkelen og fiska noen fisk, mens vi damene rydda opp og ordnet lørdagskos. Langbord, bål og heila pakka!

Jeg skulle gjerne vist frem bilder fra den flotte helga, men tror du ikke jeg glemte kameraet???? Meen, jeg har noen andre kosebilder jeg kan dele!! Her for noen uker siden var jeg på jentekveld hos mamma. Jentekveld hos mamma er dødsdigg. Vi lager god mat, og drikker noe vin! Denne ganga var det Pil-pil. Pil-pil er scampi, masser av hvitløk,chilli, og persille, som du har "stekt/kokt" i olje, smør og hvitvin. Serveres med godt brød!! Dette er virkelig noe av det beste som finnes, så har du ikke smakt så bør du smake!!!! Jeg har ingen nøyaktigemål. jeg er sånn ei slumpedame. Men jammiii!! Blir reint sulten av og se på det!!


 Men det var det jeg skulle si! I går kveld tok Kjetil, Thea og jeg en labbetur ned til Korsvik Marina og kjøpte oss is!! Og det har jeg fått tatt noen bilder av!!
Drømmemannen min går der og leier på hønepøne som synes alt er sååå langt, for ho er såååå sliten osv. Men vi fikk nå lurt ho med oss!! Nede på Korsvik, var det ei lita badestrand, og var veldig stas med litt vassing og sjølukt!!

Nå i ettermiddag har Thea og jeg vært på shopping og handlet inn litt sommerhabbitter til prinsesser!! Blir vel manekeng oppvising i morgen hihi!! Nå skal jeg avslutte blogginnlegget mitt, for jeg fikk melding på facebook av Liv, om ikke jeg skulle være med og trimme kroppen litt. Så siden jeg brukte hele pinsa på bare og spise god mat og drikke gode drikker.... Så må jeg vel pent ta meg en liten gå tur!!!

Så hepp hepp også er det over og ut for denne gang!!

2 kommentarer:

  1. Koselig blogg du har laget deg... Kummelure og dere to voksne er "verdens beste" :-D

    SvarSlett